CHINA ar putea EMITE noi politici pentru stimularea cererii de automobile/ Producătorii de automobile au motive să se îngrijoreze de efectele COVID-19 asupra lanțurilor de aprovizionare

CHINA ar putea EMITE noi politici pentru stimularea cererii de automobile/ Producătorii de automobile au motive să se îngrijoreze de efectele  COVID-19 asupra lanțurilor de aprovizionare
Sursă FOTO Unsplash.com/ caracter ilustrativ
Publicat: 30/03/2020, 11:21
Actualizat: 30/03/2020, 11:22

China ar putea emite noi politici pentru stimularea cererii de automobile, industria auto din țară se confruntă încă cu dificultăți, a declarat luni Xin Guobin, vice ministrul industriei și tehnologiei informației.

Încă nu există o cerere suficientă pentru autovehicule, Xin a declarat reporterilor, deoarece focarul de coronavirus a redus dramatic consumul privat, transmite Reuters.

Autoturismul reprezintă o mare parte din producția industrială generală a Chinei și este principalul motor al vânzărilor cu amănuntul din țară.

China a lucrat, de asemenea, pentru a ajuta producătorii săi de piese de schimb auto să rezolve problemele fluxurilor de numerar, a spus Xin.

Producătorii auto ar putea vedea un impact negativ asupra ofertei, bazat pe un număr redus de piese care provin din China

Producătorii din întreaga lume încă analizează cu exactitate modul în care virusul va avea un impact negativ asupra afacerii lor și cum va arăta acel impact. Producătorii auto, de exemplu, ar putea vedea un impact negativ asupra ofertei, bazat pe un număr redus de piese care provin din China. În mod alternativ, backup-ul lor de piese ar putea fi suficient pentru a le face până când fabricile chineze vor relua producția completă – caz în care acestea ar putea fi încă pe cârlig pentru a observa un impact negativ asupra cererii consumatorilor chinezi bătut de focar, titrează industryweek.com

Conform Știrilor Detroit, care o citează pe Mary Barra, lanțul de aprovizionare GM este asigurat până în martie. „GM a anulat toate programele viitoare de produse media până în aprilie”, a declarat un reprezentant GM, inclusiv debutul SUV-ului electric Lyriq al Cadillac. Decizia de a dezvălui noul Hummer electric al GM, pe 20 mai, este în prezent în curs de examinare.

Între timp, Ford a anunțat pe 4 martie că suspendă călătoriile de afaceri neesențiale după ce doi dintre angajații săi din China au fost diagnosticați cu COVID-19. Toyota Motor Corp și Fiat Chrysler au restricționat și călătoriile.

Unii producători auto afectați ar putea primi o mână de ajutor. Într-o scrisoare către membrii AASA, HDMA, MERA și OESA, președintele MEMA Bill Long a scris că un act de pregătire a coronavirusului de 8,3 miliarde de dolari semnat pe 6 martie ar putea constitui împrumuturi de până la 7 miliarde de dolari pentru întreprinderile mici afectate. „Dacă situația se înrăutățește”, a scris Long, „aceste noi împrumuturi SBA ar putea beneficia de unele companii membre MEMA.” Scrisoarea de la Long a menționat că solicitanții ar trebui să „demonstreze prejudicii economice din cauza virusului”.

Problemele de aprovizionare nu ar putea fi preocuparea principală a producătorilor de automobile. Potrivit lui Michael Dunne, CEO al unei firme consultative din Hong Kong, cel mai mare impact al coronavirusului ar putea fi în schimb la cerere. „Pericolul mai mare este o prăbușire a dimensiunii cererii” alimentată de incertitudine, a spus Dunne în timpul unui webinar al Centrului pentru Cercetări Automotive.

În cazul în care focarul viral elimină subcontractarea companiilor auto, ar putea reprezenta simultan o amenințare opusă pentru industria siderurgică. Într-un editorial pentru Real Clear Markets, Scott Paul, președintele Alianței pentru Fabricarea Americană, a revenit la o problemă la care a dat semnalul: supraproducția industrială. Potrivit lui Scott Paul, companiile din oțel din China, sponsorizate, își pot permite să producă mai mult oțel decât există o cerere profitabilă, ceea ce inunda piața și reduce profiturile.

Și, spune Scott Paul, în timp ce alte fabrici chineze au închis în întregime în primele luni ale izbucnirii coronavirusului, „sectorul siderurgic condus de stat a atins doar frânele.” Paul, spune  este pe punctul de a intra pe piața mondială, iar singurul lucru care există între acesta și încetinirea industriei siderurgice americane sunt tarifele „Secțiunea 232” a președintelui Trump și unele antidumping ale administrației Obama atribuțiile. El a cerut guvernului să investească în infrastructura siderurgică și să lase tarife de oțel – care în curând se pot confrunta cu o provocare constituțională la Curtea Supremă.

Dacă duminică ar fi alegeri, tu cu cine ai vota?

Vezi rezultate

Loading ... Loading ...
Urmărește Gândul.ro pe Google News și Google Showcase
Noi estimări privind votul la prezidențiale. Ce arată cele mai recente date despre cum au...
Carmen Iohannis, gest neașteptat înainte de a vota. Unde a fost soția lui Klaus Iohannis...
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
Povestea controversată a primului președinte din istoria României post-comuniste. Protejat al Anei Pauker, fiul de...
Ce se întâmplase cu Gabriel Cotabiță în ultimele luni! Declarațiile făcute de soția lui cu...
Sondaj Exclusiv Antena 3 CNN. Primele date despre ce au votat românii. 29% spun că...
Ipoteză surprinzătoare a unui analist german: Racheta căzută la Dnipro nu conținea explozibili. „Este o...
Motivul pentru care Elena Ceaușescu a fost poreclită „Păsărica”. De ce i se spunea așa
Care este cea mai sănătoasă salată de vinete din România, potrivit lui Dragoș Pătraru
Un român de 100 de ani a votat la o secţie din Munchen
Breaking! Cine e polițistul care s-a împușcat în cap
O nouă taxă pentru românii care stau la bloc. Când va fi introdusă și cât...
De ce boală secretă suferea Gabriel Cotabiță! Acum s-a aflat de ce transpira excesiv. Artistul...
Amendă pentru depășirea vitezei legale cu până la 10 km/h?
Referendum local în Capitală. Prezenţa la vot în rândul bucureştenilor, aproape 30% / Mesaj pentru...
ADEVĂRUL despre România în Al Doilea Război. „Am avut norocul să...”
Decizie șoc pentru Ion ILIESCU. Înalta Curte de Justiție a hotărât definitiv
Ingredientul vechi de 4.000 de ani. Azi îl cumperi cu aditivi și conservanți. Cum îl...
Cum a apărut Ilinca Simion la o secție de votare din București. George Simion a...
Secțiile de votare din București pentru prezidențiale și referendum 2024: Cum vezi online lista și...
Oana Roman, mesaj trist despre moartea prietenilor ei, Gabriel Cotabiță și Marius Bațu. „Bucurați-vă, fraților,...
Orgoliul și mândria l-au ţinut pe Mihai Bendeac departe de Gabriel Cotabiţă: "Iartă-mă. Deși e...
BANCUL ZILEI. BULĂ: – Nevasta mea s-a îmbrăcat în polițistă și mi-a spus..
Ceaușescu la vânătoare de mufloni: „A fost un adevărat infern”